Relaaax! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rick Deure - WaarBenJij.nu Relaaax! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rick Deure - WaarBenJij.nu

Relaaax!

Door: Rick van der Deure

Blijf op de hoogte en volg Rick

27 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad


Bon Tardi en bon siman!

Het is alweer zondag en ik zit keurig op de patio de kijken hoe een paar duiven een blaadje proberen op te eten. Muziekie erbij. De meeste zijn naar het strand en een groepje is zelfs naar Aruba dit weekend.
Ik dacht, laat ik eens een relaxt weekendje nemen. Gister ben ik ook thuis gebleven, beetje Ninja Warrior kijken, beetje zelf de ninja uitgehangen en uurtje gesport. Ook lekker op z’n tijd :) Vandaag doe ik ongeveer hetzelfde. Beetje Ninja warrior kijken, beetje blog schrijven. Vanavond lekker Barbeknoeien. We hadden vrijdag pool party en we hadden nogal wat vlees over. Kunnen we gewoon nog een keer van eten. De pool party was bij Jasper, vriend van een oude goede vriend van mij. Een vriend van een oude goede vriend van mij is ook mijn vriend en het was erg gezellig. Mooi Barbecuetje aan en zwembadje erbij. 3 keer raden trouwens wie er weer achter de braai stond. Jazeker, chef-kok Rick was weer present. Wat een huis trouwens. Het zwembad is gebouwd aan een rand/afgrond en je kan dus enorm ver kijken. Nu zagen we niet veel omdat het donker was maar het idee dat je ver kan kijken was al mooi. Supermooi avondje gehad en voor herhaling vatbaar.
Zaterdagavond was ook een mooi avondje. In eerste instantie zouden we naar een latin gebeuren gaan bij Pirate Bay maar de gemiddelde leeftijd daar was 78. Nu heb ik niks tegen oudere mensen die mijn opa en oma hadden kunnen zijn, maar om daar nu tussen te gaan staan dansen.. Ook zou er een Kizomba (of hoe je zuks skrijft) workshop zijn, maar die is ook nooit komen opdagen. Dus gingen Beer, Sandra en ik maar weer met de auto A.K.A. Buffelmobiel naar huis.
Bij Bermuda zou er een hardstyle feestje zijn en daar dan maar heengegaan. Superlekker al mijn energie kwijt gedanst en het was ook pittig warm. Ik weet niet of jullie het willen weten maar mijn shirt kon ik bijna uitwringen.

Ik heb het op stage trouwens echt super naar mijn zin. Ik ben nu bezig met het bouwen van een public outdoor gym. Zo eentje die je in Miami of Brazilië op de stranden altijd ziet. Wij willen hem dan bouwen bij Caracasbaai. Afgelopen week beetje andere bedrijven erbij betrokken en het begint nu goed vorm te krijgen. Laten we hopen dat we het binnenkort kunnen bouwen.

Ik moet maar eens wat meer avonturen beleven want dit gaat natuurlijk nergens over. Een blogje van nog geen 500 woorden. Sjongejonge. Naja, ook een rustweekje hoort erbij. Oja, ik ben voor de eerste keer aan het vervellen hier op Curaçao. Soort van vervellen dan want alleen mijn lekker bruine huid gaat eraf. Weer een smoes om lekker lang in de zon te bakken komende tijd.

Nou ik ga weer Ninja Warrior kijken.
Ayoooo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curacao 2014/2015

5 maanden Curacao. Terug naar mijn thuis.

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Ayo!

19 Januari 2015

Laatste loodjes

05 Januari 2015

SURPRÍÍÍSE!

29 December 2014

Un feliz aña nobo

16 December 2014

Hopi Caliente
Rick

Reis al mijn hele leven en heb gewoond in Nederland, Duitsland, Sint Maarten en Curaçao. Nu weer terug op Curaçao voor 5 maanden stage. Fitaddict en levensgenieter.

Actief sinds 09 Sept. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9400

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 28 Januari 2015

Stage Curacao 2014/2015

Landen bezocht: